Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Η ανταπόκριση...


Βρασίδας
Καλημέρα, 

Σήμερα το πρωί, πάνω σε ένα κλαδί είδα μια κουκουβάγια, τον Βρασίδα. Εκείνος μου μίλησε πρώτος. Αποφάσισα να τον πάρω στο σπίτι μου. Είναι πολύ κομψός με την εμπριμέ γραβάτα του!!!

Δημήτρης (Mister)


Κουκουνάγια
Καλημέρα, και ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο δώρο!
Σας συστήνω την καινούρια μου φίλη την Κουκουνάγια ( μπορείτε να την φωνάζετε και Νάγια). 
Όπως θα έχετε παρατηρήσει είναι πολύ τσαχπίνα 
με το ομπρελίνο και το καπελίνο της. (Συγνώμη που ξέχασα και το πανέμορφο ροζ λουλούδι της).
Με πολύ αγάπη Χρυσή (Aurelia)



Τζινούλα


Καλημέρα
Σήμερα το πρωί βρήκα πάνω σε ένα δέντρο την Τζινούλα.

Μιλάγαμε ώρες ατελείωτες μέχρι που σκέφτηκα να την πάρω στο σπίτι μου!!!! Πραγματικά κάνουμε τέλεια παρέα!!!!!

Αλίκη


Καλημέρα Σοφία,

ΚούκουJil
Χθες αργά το βράδυ βρήκα στο απέναντι δέντρο μια κουκουβάγια. Μου είπε ότι την λένε ΚούκουJil, αλλά μου είπε οτι μπορούμε να την
φωνάζουμε και σκέτο Jil.

Της αρέσουν τα ταξίδια✈️.Το αγαπημένο της φαγητό είναι τα μακαρόνια με κιμά 🍝.
Επειδή μου άρεσε η τσάντα της την ρώτησα απο που την πήρε.
Εκείνη μου απάντησε οτι την είχε φτιάξει η γιαγιά η Λία που είχε πάρει την ιδέα από το κουκουtube που είναι κατι σαν το YouTube.

Βασιλική!


Καλημέρα σας και ευχαριστώ πολύ, για αυτό το μοναδικό δώρο. Ο Χαράλαμπος (έτσι τον ονόμασα), φοράει μία κάπα που έφτιαξε από το τραπεζομάντιλο της μαμάς του γιατί (εκτός από μπόμπιρας) είναι υπερήρωας. 

Όταν τον φωτογράφισα φορούσε επίσης τη γραβάτα του μπαμπά του (φαίνεται ότι είναι του μπαμπά του επειδή του είναι μεγάλη).

Όμως όταν θα έφευγα για το σχολείο τη Δευτέρα θα έμενε μοναχός του. Έτσι, χρησιμοποίησα τις ικανότητες μου στο origami για να του φτιάξω μια φίλη, την Βάγια. Έγιναν αμέσως φίλοι.
καλό καλοκαίρι!!!
Παναγιώτης (Γιώτης)




Σήμερα το πρωί ξύπνησα ακούγοντας περίεργες μουσικές! Έξω από την εξώπορτα του σπιτιού μου βρισκόταν η Αϊσέ, μια πανέμορφη ανατολίτισσα κουκουβάγια, που από εδώ και στο εξής θα μένει μαζί μας! 🦉
Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.